Ved ikke om man kan kalde nede, men hastigheden var helt i bund i morges, ca. 0,05 mbit up og download. Blev normal igen kortvarigt. Hastigheden er stadigvæk helt i bund.
Jeg kan kun gøre noget hvis det er hele nettet som er nede. Kontrakten har en klausul om 24 timers support hvis det er hele nettet, men hvis det kun er enkelte beboere så er det inden for supportens åbningstider.
Det kører fint igen. Forsøgte at kontakte Aplus, men det var for sent (efter kl. 16). Ved ikke om det har noget at gøre med "gæst" fra udlandet ar brugt min ip-adresse. Havde nemlig indastet indtastet indstillingerne manuelt. Problemet forsvant efter at gæsten slettede indstillingerne. Ved så ikke om det var tilfældigt. Hilsen Allan
3 kommentarer:
Ved ikke om man kan kalde nede, men hastigheden var helt i bund i morges, ca. 0,05 mbit up og download. Blev normal igen kortvarigt. Hastigheden er stadigvæk helt i bund.
mvh
Allan
Har du snakket med Aplus support om det?
Jeg kan kun gøre noget hvis det er hele nettet som er nede. Kontrakten har en klausul om 24 timers support hvis det er hele nettet, men hvis det kun er enkelte beboere så er det inden for supportens åbningstider.
De har lukket nu, men åbner igen i morgen kl. 10.
Det kører fint igen. Forsøgte at kontakte Aplus, men det var for sent (efter kl. 16). Ved ikke om det har noget at gøre med "gæst" fra udlandet ar brugt min ip-adresse. Havde nemlig indastet indtastet indstillingerne manuelt. Problemet forsvant efter at gæsten slettede indstillingerne. Ved så ikke om det var tilfældigt.
Hilsen
Allan
Send en kommentar